Udržateľnosť v spoločnosti American Tourister
V roku 1933 sa náš zakladateľ odvážne rozhodol a investoval svoje celoživotné úspory do splnenia svojho sna – vytvoril dostupnú a vysoko kvalitnú batožinu, ktorá otvorila svet viacerým ľuďom a umožnila im objavovať, prežívať a rásť.
Takmer o 100 rokov neskôr nás stále poháňa rovnaký duch ambícií a dobrodružstva. Ako celosvetovo dôveryhodná značka pracujeme na tom, aby naše odvážne produkty boli ešte odolnejšie a z udržateľnejších materiálov, a zároveň umožňujeme budúcu generáciu snívať vo väčšom meradle, ísť ďalej a budovať svetlejšiu budúcnosť.
Go For More. Go with American Tourister.

PRODUKT
Naše výrobky sú vyrobené tak, aby vydržali dlho. Neustále zvyšujeme odolnosť a používame udržateľnejšie materiály. Zároveň udržujeme našu batožinu za dostupnú cenu.

Odolnosť na každej ceste
Naše výrobky prechádzajú prísnymi testami odolnosti a spoľahlivosti. Mnoho našich výrobných partnerov má vlastné laboratóriá, ktoré vykonávajú prísne testy kvality, aby spĺňali naše štandardy.
VÝBER Z TESTOVANIA
Pádový test
Batožina je zaťažená a opakovane pustená na kolesá a škrupinu z rôznych výšok, aby sa vyhodnotila jeho odolnosť proti nárazu.
Zip
Zipsy sa otvárajú a zatvárajú tisíckrát, aby sa overila ich odolnosť.
Kolieska
S kuframi sa jazdia na dlhé vzdialenosti po nerovnom teréne, aby sa posúdila odolnosť a výkon kolies.
Rukoväte
Ramenné popruhy, rukoväte tašiek a ťažné madlá podliehajú opakovanému zdvíhaniu a trhaniu, aby sa otestovala ich pevnosť a odolnosť.
Teplota a vlhkosť
Výrobky sú vystavené extrémnym teplotám a vlhkosti, aby sa vyhodnotila ich odolnosť v rôznych podmienkach prostredia.
Bubnový test
Batožina je umiestnená vo veľkom rotujúcom stroji, ktorý sa prevaľuje cez drevené a kovové prekážky, aby napodobnil manipuláciu s batožinou v reálnom svete.

Jednoduchá oprava
Na mnohých našich trhoch po celom svete ponúkame opravárenské služby, aby sme vám uľahčili udržiavanie vášho vybavenia v perfektnom stave, nech už vás cesta zavedie kamkoľvek.
Ak sa chcete dozvedieť viac o opraviteľnosti vášho produktu, vrátane nákladov, navštívte prosím naše stránky pre opravy nižšie:

Začlenenie recyklovaných materiálov
Snažíme sa do našich kufrov a tašiek pridávať recyklované materiály, znižovať našu ekologickú stopu a vdychovať odpadu nový život. Zaviazali sme sa k ďalšiemu zvyšovaniu používania udržateľnejších materiálov v našich budúcich kolekciách.
Aj keď niektoré z našich produktov obsahujú recyklované materiály, zvyšujeme počet produktov, ktoré recyklované materiály používajú aj v ďalších kľúčových súčastiach, ako je napríklad vonkajší plášť. V roku 2024 sa hmotnosť recyklovaných materiálov použitých v našich produktoch pohybovala od 0 % do 35 %.
PLANETA
Objavovanie sveta otvára dvere k nevšedným zážitkom. Preto pracujeme na znižovaní nášho dopadu na planétu a identifikujeme možnosti, ako našu ekologickú stopu ešte viac znížiť.

100% obnoviteľná elektrina
V roku 2023 sme prvýkrát dosiahli 100% využívanie elektriny z obnoviteľných zdrojov v našich vlastných a prevádzkovaných maloobchodných predajniach, výrobných a distribučných zariadeniach a kanceláriách, o dva roky skôr ako v plánovanom termíne. To sme dosiahli kombináciou výroby solárnej energie na mieste, účasťou v programoch zelenej energie a nákupom certifikátov pre obnoviteľné zdroje energie. Sme tiež hrdí na to, že máme solárne panely na mieste v našom výrobnom závode v Nashiku v Indii av našom distribučnom centre v Oudenaarde v Belgicku.
Voľbou obnoviteľnej elektriny robíme priamy krok k zníženiu emisií.

Udržateľnejšie materiály a obaly
Aby sme znížili našu ekologickú stopu, pracujeme na začleňovaní viacerých recyklovaných materiálov do našich produktov. A aby sme znížili množstvo odpadu, definovali sme v celej organizácii princípy udržateľného balenia: Znížte spotrebu materiálov, používajte opakovane použiteľné a recyklovateľné obaly a uprednostňujte udržateľnejšie materiály, kdekoľvek je to možné. V roku 2025 začneme tieto princípy zavádzať vo všetkých našich prevádzkach.
ĽUDIA
Riadime sa zlatým pravidlom, že k ostatným máme chovať tak, ako si prajeme, aby sa oni správali k nám. Pomáhame našim zamestnancom dosahovať vyššie ciele av našom dodávateľskom reťazci presadzujeme spravodlivé a bezpečné pracovné podmienky.

Rast našich zamestnancov
Zaviazali sme sa poskytovať členom nášho tímu príležitosti na rast. Do konca roku 2024 sme dosiahli náš cieľ ponúknuť všetkým zamestnancom príležitosti na profesijný rozvoj – o rok skôr, ako sa plánovalo. Prostredníctvom iniciatív, ako je školenie vedúcich pracovníkov, rozvoj zručností a nástrojov na riadenie výkonnosti, pomáhame našim zamestnancom odomknúť ich potenciál a posunúť ich kariéru na novú úroveň.
Vytvárame svetlejšiu budúcnosť pre ľudí, ktorí nám umožňujú našu cestu.

Náš záväzok ku kultúre a inklúzii
Sme globálnou značkou a naša kultúra zahŕňa mnoho národností a prostredí. Snažíme sa zaistiť, aby spoločnosť Samsonite bola prívetivým miestom a aby sme vytvorili pracovné prostredie a obchodnú kultúru, ktorá našim tímom pomôže spoločne rásť a prosperovať.
Náš dvojročný prieskum kultúry a začleňovania poskytuje cenné pohľady našich tímov. Na základe tejto spätnej väzby sme odhodlaní uprednostňovať inovácie, uznanie, profesijný rozvoj a tímovú prácu ako kľúčové oblasti pre trvalý rast.

Etické pracovné podmienky v celom našom dodávateľskom reťazci
Aby sme podporili spravodlivé a bezpečné pracovné podmienky pre ľudí, na ktorých sa spoliehame, úzko spolupracujeme s našimi dodávateľmi.
Naša etická charta
Požadujeme, aby všetci dodávatelia hotových výrobkov, ako aj niektorí dodávatelia surovín a komponentov podpísali našu Etickú chartu, formálnu zásadu určenú na ochranu pracovníkov v našom dodávateľskom reťazci. Okrem toho očakávame, že naši dodávatelia tieto očakávania rozšíria do všetkých svojich vlastných dodávateľských sietí.
Globálny program sociálneho dodržiavania predpisov
Do nášho Globálneho programu sociálneho dodržiavania predpisov zapisujeme podskupinu dodávateľov, ktorí podstúpia audit. Počas roka vykonávame rôzne aktivity, ako je školenie dodávateľov, aby sme podporili lepšie pochopenie tém sociálneho dodržiavania predpisov a zlepšili ich výkonnosť v následných certifikáciách a auditoch.
V American Tourister je pre nás transparentnosť dôležitá. Od roku 2017 skupina Samsonite informuje o našom úsilí v oblasti udržateľnosti a robí to dodnes.